امروز : 8 اردیبهشت 1403

همزمان با سفر شهرستانی استاندار و مدیران استانی به میاندرود :

حضور سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در شهرستان میاندرود

کد خبر : 134525 25 دی 1402
پ

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در سفر یک روزه استاندار مازندران به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان میاندرود، در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان والامقام ادای احترام و سپس با مادر مکرمه شهید والامقام شهید عشوری لالیمی ، دیدار نمود. ‎

 

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در سفر یک روزه استاندار مازندران به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان میاندرود، در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان والامقام ادای احترام و سپس  با مادر مکرمه شهید والامقام شهید عشوری لالیمی ، دیدار نمود.

نشست با بانوان نخبه و کارآفرین و بانوان موفق در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی و...،نشست اقشار مردم ،بازدید از کارگاه بانوی کارآفرین و موفق در صادرات میوه خشک ،حضور در مراسم اهدای کالای اساسی به نیازمندان و جهیزه نوعروسان به کمک خیرین توسط مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) از برنامه های سفر یک روزه فرشته پازکی سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوده است. همچنین سرپرست دفتر امور زنان و خانواده در شورای اداری شهرستان  به ریاست استاندار محترم شرکت نمود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها