امروز : 8 اردیبهشت 1403

نماینده ولی فقیه در مازندران هشدار داد:

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام هشدار شرایط فوق‌العاده خطرناک جمعیتی تاکید کرد: بانوان، مشوق‌های فرزندآوری را مطالبه کنند.

کد خبر : 134380 20 دی 1402
پ

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع بانوان دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با اشاره به اینکه امروزه هزاران نفر از بانوان تحصیل کرده حوزوی و دانشگاهی هستند که به خوبی می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی بپردازند، اظهارکرد: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت قشر بانوانی که حافظ دین و اسلام هستند را ببینند. ‎

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع بانوان دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با اشاره به اینکه امروزه هزاران نفر از بانوان تحصیل کرده حوزوی و دانشگاهی هستند که به خوبی می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی بپردازند، اظهارکرد: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت قشر بانوانی که حافظ دین و اسلام هستند را ببینند.

خاطرنشان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس چه در پشت جبهه‌ها و چه در میادین نقش والایی داشتند که ۳۶ شهیده زن در مازندران از قشر همین بانوان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: امروزه زنان با حضور پُر رنگشان در تمامی زمینه‌ها توانسته‌اند با فتنه‌هایی همچون فتنه ۸۸، ۷۸، ۹۶ و ۹۸ به‌ویژه در اغتشاشات مبارزه کنند و نقش به‌سزایی داشته باشند.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا بنیان خانواده را متزلزل کند  و با ابزارهای مدرن تبلیغاتی، پول‌های کلان و ابزارهای علمی روان شناختی می خواهد کرامت زن و مادر را از بین ببرد و به خیال خودش آنها را فاسد کند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه تفکر فرهنگ غربی برداشتن چادر و حجاب است، افزود: آنها می‌خواهند محجبه ها را منزوی و بی‌ارزش کنند‌ و با توهین‌ و ضرب و شتم‌ها و ناسزاها در فضای مجازی و با سگ گردانی در جامعه هنجارشکنی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زنان و دختران ما به‌ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی باید به نقشه‌های دشمن آگاهی داشته باشند، یادآور شد: ما در شرایط حساس قرار داریم به همین خاطر زنان و دختران باید بدانند که در یک جنگ بی سروصدا در زمینه ارزش‌های انقلاب، عفاف، حجاب، نماز، و ارزش های دیگر به راه افتاده است.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه امروزه باید روحیه مقاومت در مقابل طعنه و تمسخر ها را تزریق و تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: دین آسان است اما دیندار بودن سخت است.

محمدی لائینی با هشدار به مسئله جمعیت که مشکل بسیار جدی است، گفت: از لحاظ جمعیتی در شرایط فوق العاده خطرناک قرار داریم و پنج سال دیگر هم بیشتر فرصت نداریم که در سیاه‌چاله‌ پیری جمعیت نیفتیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف بانوان این است که باید مشوق های فرزندآوری را مطالبه کنند، افزود: مسئولین باید تشویق‌های فرزندآوری را جدی بگیرند و به قانونی که می‌گذارند عمل کنند‌.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پایان به بحث انتخابات که مسائله مهمی است، اشاره کرد و افزود: اصل مشارکت در انتخابات مهم است که باید فرد اصلح را شناسایی کنیم و رای دهیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها