امروز : 8 اردیبهشت 1403

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

نگاه تحولی و استفاده از ظرفیت نخبگان در دستور کار امور بانوان استانداری/مازندران در رتبه سوم تهدید نسلی قرار گرفت

کد خبر : 134379 20 دی 1402
پ

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از نگاه تحولی و استفاده از ظرفیت نخبگان در دستور کار امور بانوان استانداری است، خبرداد و گفت: مازندران در رتبه سوم تهدید نسلی قرار گرفت. ‎

 

فرشته پازوکی در دیدار با نماینده ولی فقیه مازندران که با حضور بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهارکرد: امروز بانوان ما با تاثیرپذیری از سیره رفتاری و عملی حضرت زهرا(س) همانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در تمامی زمینه‌ها با بصیرتی که دارند به موقع پای‌کار انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: امور بانوان و خانواده استانداری با نگاه تحولی و رویکرد جهادی و انقلابی و با استفاده از همه ظرفیت‌های درون سازمانی، برون سازمانی و به‌ویژه جامعه نخبگانی تلاش دارد از ظرفیت همه زنان استفاده‌ بهینه کند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی و کار چهره‌ به چهره در زمینه بانوان و خانواده از برنامه‌هایی است که در این مجموعه انجام می‌شود.

پازوکی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت یکی از مهم‌ترین تهدیدها در استان مازندران به شمار می‌آید، گفت: سومین استانی هستیم که در بحث تهدید نسل قرار گرفتیم که مسئله بسیار مهمی بوده که بانوان دستگاه‌های اجرایی باید در بحث جهاد فرزندآوری تبیین‌گری کنند.

وی در ادامه اشتغال بانوان با اولویت زنان سرپرست خانه‌‌وار و انتخابات را بسیار مهم برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه به نقش بانوان در انتخابات اشاره کرده و به نحو تخصصی به خانم‌ها سفارش کردند و این جای بسی افتخار است که ما بانوان می‌توانیم در جامعه چنین نقش اثرگذاری داشته باشیم.

سرپرست دفتراموربانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ترویج سبک زندگی فاطمی راهبرد و چشم‌انداز دفتر امور بانوان است، افزود: چالش‌های بنیان خانواده یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که با آن روبه‌رو هستیم و به همین دلیل این موضوع را در دستور کار خودمان قرار دادیم تا بتوانیم گفتمان مقاومت را در بین زنان ترویج کنیم.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها