امروز : 9 اردیبهشت 1403

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار مازندرانی در ساری/ شناسایی بانوان نخبه در دستور کار قرار گرفت

کد خبر : 133952 12 دی 1402
پ

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری دومین همایش بانوان تاثیرگذار مازندرانی در ساری خبر داد و گفت: شناسایی بانوان نخبه در دستور کار قرار گرفت. ‎

 

فرشته پازوکی در نخستین نشست هم‌اندیشی در جمع اعضای امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: همزمان با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در تهران، کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران نیز برگزار می‌شود. وی با اشاره به هدف برگزاری این کنگره شناسایی بانوان فعال و تاثیرگذار مازندرانی در تمامی زمینه‌ها است، خاطرنشان کرد: این کنگره در راستای منویات مقام معظم رهبری برای معرفی الگوی سوم زن است.

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: ما باید ثابت کنیم که امروزه بانوان ما با حفظ پوشش و حجاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها حضور دارند و هم در بحث تحکیم خانواده فعال هستند و مانعی برای فعالیتشان ندارند.

پازوکی گفت: یکی از برنامه‌های اموربانوان و خانواده استانداری مازندران شناسایی بانوان نخبه و به‌کارگیری این افراد در تمام زمینه‌ها است که دردستور کار خود داریم.

سرپرست امور اموربانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد: بانوان تاثیرگذار مازندرانی می‌توانند برای ثبت‌نام با مراجعه به سایت http://www.banooiran.ir ما را در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذاردر مازندران همراهی کنند.

پازوکی در ادامه افزود: دومین همایش بانوان تاثیرگذار استان مازندران در تاریخ سیزدهم دی‌ماه در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که به‌نام هفته زن و روز تکریم از مقام مادر نام‌گذاری شده است، در ساری نیز برگزار می‌شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها