En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

ضرورت اجرای طرح های بزرگ اقتصادی در شهرستان ها / مشکلات روستاها و مناطق محروم به سرعت رفع شود / تصویب ۲۳ مصوبه با ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تولید کنندگان بهشهری در ستاد تسهیل

کد خبر : 124145 12 خرداد 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران با تاکید بر اجرای طرح های بزرگ اقتصادی برای اعتلای مناطق مختلف استان و شهرستان های دارای ظرفیت های ویژه؛ گفت: مشکلات و کمبودهای موجود در روستاها و مناطق محروم باید به سرعت رفع شود و این برنامه اساسی همه فرمانداران در شهرستان باشد. ‎

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت شهرستان بهشهر برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی گفت که در صورت تحقق این مهم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این منطقه خواهیم بود.

سیدمحمود حسینی پور در یازدهمین سفر شهرستانی خود به بهشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت که با پیگیری های مستمر مسوولان دستگاه های اجرایی مشکلات مردم قابل رفع است.

وی اظهار داشت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهشهر ۲۳ مصوبه با ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تولید کنندگان شهرستان در نظر گرفته شد که منشا اتفاقات خوبی خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه مسئول پیگیری های مصوبات سفر شخص فرماندار است، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید بدنبال حل مشکلات مردم باشند و یکی از شاخص های ارزیابی مسوولان نیز پیگیری مصوبات سفر شهرستانی است.

استاندار گفت: بهشهر شهرستانی با عالمانی بزرگ است که مردم آن در طول تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به آرمان های والای انقلاب بارها به اثبات رساندند.

وی افزود: در سفر شهرستانی به بهشهر، در قالب ۱۹ گروه بازرسی متشکل از مسوولان دستگاه های اجرایی استان از ۸۱ روستای شهرستان بازدید و از تمام روستاها نیز گزارش های دقیقی تهیه شد.

حسینی پور افزود: با وجود اینکه به برکت انقلاب خدمات زیادی به مردم روستایی ارایه شده است اما هنوز برخی از روستاهای بهشهر از داشتن راه آسفالته و یا پوشش شبکه های مخابراتی و تلویزیونی محروم هستند.

وی گفت که مشکلات و کمبودهای موجود در روستاها و مناطق محروم بهشهر باید به سرعت رفع شود و این برنامه محوری همه فرمانداران در شهرستان هاست.

حسینی پور اجرای کامل طرح های هادی و بازنگری در نحوه اجرای این طرح را از عمده مطالبات مردم روستای بهشهر ذکرکرد و گفت: دستگاه های اجرایی کمک کنند تا ساخت واحدهای مسکونی در روستاها با سهولت بیشتری انجام شود، چرا که هدف این است که جوانان با بازگشت به مناطق روستایی، اقتصاد این مناطق را متحول کنند.

وی توسعه صنعت گردشگری، آسفالت محورهای ارتباطی، تکمیل پایه پل سد گلورد، تکمیل و تجهیز مدارس روستاهای بخش، آنتن دهی نامناسب تلفن همراه، تکمیل سالن ورزشی روستاها، اصلاح الگوی کشت، تامین آب آشامیدنی و بخش کشاورزی، لایروبی کانال ها، آببندان ها و رودخانه ها را از دیگر مطالبات مردمی روستاهای بهشهر عنوان کرد.

استاندار مازندران گفت که مسوولان دستگاه های اجرایی باید خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنند و یک مدیر ضعیف و ناکارآمد باید جای خود را به یک مدیر انقلابی و جهادی بدهد.

وی افزود: زنجیره مدیریتی شهرستانی قادر به اجرای طرح های بزرگ اقتصادی هستند و از آنجا که بهشهر ظرفیت های بزرگی در خود دارد، این مهم باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری