En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران: فقط با خدمت جهادی؛ مازندران توسعه می یابد / مجوزهای سرمایه گذاری در مازندران باید یک ماهه صادر شود

کد خبر : 124142 11 خرداد 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران با تاکید بر افزایش شاخص‌های اقتصادی در استان، گفت: مسئولان باید با خدمت جهادی برای ارتقای شاخص های اشتغال و توسعه مازندران تلاش کنند. ‎

سیدمحمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه شهرستانی خود به بهشهر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران، با بیان این که هیچ دستگاه و سازمان ملی و استانی نباید مانع اجرای برخی پروژه‌های بزرگ در استان باشند، اظهار داشت: در شرایطی که نرخ بیکاری در برخی شهرهای مازندران دو برابر شاخص استانی است، باید همه مسئولان ملی و استانی در تعامل کامل و کار جهادی برای کمک به سرمایه گذاری در مازندران تلاش نمایند.

وی افزود: سرمایه گذاری های موثری طی یک سال گذشته در شرق مازندران برای ارتقاء اقتصاد استان صورت گرفته است و بخش خصوصی در حوزه تولید خودروهای سواری، کامیونت و اتوبوس در مازندران اعلام آمادگی کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید شاخص ایجاد اشتغال در شرق مازندران ارتقا یابد، افزود: سرمایه گذاران بر اساس تعهدات ما مسئولان در جلسات به فکر سرمایه‌گذاری در استان می‌افتند، بنابراین باید مجوزهای سرمایه‌گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر در یک ماه به متقاضیان داده شود.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، چراکه مردم در ۴۴ سال گذشته در همه فراز و نشیب ها پای انقلاب و نظام ایستادند، ابراز داشت: مسئولان باید با کار جهادی و تلاش مضاعف برای رونق و شکوفایی اشتغال در استان اهتمام کنند.

حسینی پور با اعلام این که باب سرمایه گذاری در مازندران باز شده است و رشد حدود ۵ درصدی اقتصاد استان نشان از تلاش تک تک مسئولان و فعالان اقتصادی در مازندران طی یک سال اخیر دارد، اظهار داشت: اراده مسئولان استان می‌تواند شاخص‌های اقتصادی مازندران را تا ۱۰ درصد نیز افزایش دهد.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم در حوزه تقویت کشت محصولات کشاورزی دانش بنیان تلاش کنیم، گفت: در برخی شهرستان های مازندران باید ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید فعال‌تر شود تا مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان در اسرع وقت رفع شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری