En امروز : 30 فروردین 1403

استاندار مازندران:

دیدار با مردم و شنیدن مشکلات آنان یک ضرورت و وظیفه اساسی است / سفرهای شهرستانی در راستای ملاقات با مردم، لمس مشکلات آنان و رفع آن هاست

کد خبر : 124131 11 خرداد 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران بر ضرورت دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم استان تاکید کرد و گفت: دیدار مردمی مسوولان برای رفع مشکلات مردم رویکرد جدی دولت و یک ضرورت است. ‎

سید محمود حسینی‌پور در یازدهمین سفر شهرستانی به بهشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فلسفه دیدار چهره به چهره با مردم تنها بر طرف کردن موردی مشکلات آنها نیست، بلکه مسوولان باید به طور مستقیم صحبت ها و دردل مردم را گوش کنند.

وی دیدار چهره به چهره را از سیاست های کلان دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: رئیس جمهور نیز شخصا در سفرها به استان های کشور، مستقیم با مردم ارتباط می گیرند، چراکه معتقدیم در حکمرانی اسلامی نباید فاصله بین مردم و مسئولان باشد.

استاندار، تصریح کرد: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش فاصله بین مردم و مسئولان بودیم ولی ما وظیفه داریم که از نزدیک به درد و دل مردم گوش داده و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

حسینی پور با اشاره به ادامه دار بودن دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: با ادامه این روند می توانیم مسایل مردم را بهتر درک کنیم، از طرفی در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه های دینی نیز است.

سیدمحمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران، امروز۱۱ خرداد ماه در یازدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیئتی مرکب از معاونین استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان بهشهر رفت.
استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم بخش هزارجریب بهشهر بازدید می کنند.
در سفرهای شهرستانی؛ هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا ۳ روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌نمایند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.
مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.
استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.
برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی سد گلورد و واحد صنعتی مینو از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به بهشهر است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری