امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار ویژه شهرستان آمل خبرداد

بهره برداری از هزارمیلیارد تومان پروژه عمرانی طی یک سال گذشته در آمل

کد خبر : 121817 28 اسفند 1401
پ

فرماندار ویژه شهرستان آمل از بهره برداری از هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی طی یک سال گذشته در این شهرستان خبرداد. ‎

سیدعباس حسینی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آمل که شنبه 27 اسفندماه در محل این فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری تلاش کردیم از هر آنچه که عوامل ضدتوسعه است فاصله بگیریم تا با غیرت دینی آنچه به نفع مردم است شکل گیرد، اظهار کرد: معتقدیم هر آنچه که رضایت مردم را در پی ندارد ضدتوسعه است و این کشمکش ها و مصلحت اندیشی ها است که موجب می شود از جامعه آرمانی دینی فاصله بگیریم از این روست که با رویکرد انقلابی، جهادی و اندیشمندانه در راه رضای خدا و برای مردم برای مردم خدمات بهتری ارائه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی برای سال آینده حتما و باید هدفگذاری داشته باشند، افزود: یک فضای همدلی در شهرستان تعریف کردیم و با در کنار هم قرار گرفتن، رضایتمندی حداقلی در سطح شهر ایجاد شده که این حاصل عملکرد همه مدیران است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه در هفته دولت و ایام الله دهه فجر امسال، بیش از 230 پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: در یک سال گذشته، قریب به دو هزار میلیارد تومان اعتبار توسط بانک های شهرستان آمل پرداخت شده و بیش از 270 مجوز صنعتی و تولیدی در این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه با وجود هجمه سنگین امنیتی و با همدلی مردم و اعضای شورای تامین شهرستان، تلاش شد که بتوانیم رضایت مندی مردم را تامین کنیم، تصریح کرد: برای ایام نوروز نیز کشیک های دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است، مدیران دستگاه ها به صورت آماده باش در قالب ستاد تسهیلات نوروزی حضور دائم خواهند داشت.

حسینی از دایر شدن نمایشگاه نوروزی و کمپ های استقبال از مسافران در ورودی های این شهرستان خبرداد و گفت: بازرسی ها و نظارت بر واحدهای پذیرایی و اقامتی در ایام نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها