امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار جویبار؛ رصد و پایش روزانه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و تشدید نظارت‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

فرماندار جویبار؛ رصد و پایش روزانه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و تشدید نظارت‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

کد خبر : 121794 27 اسفند 1401
پ

فرماندار جویبار؛ رصد و پایش روزانه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و تشدید نظارت‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد. به ریاست فرماندار جویبار؛ برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان؛ به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ به ریاست #کمال_رستمعلی_فرماندار_شهرستان_جویبار و با حضور اعضای ستاد جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان؛ با محوریت ضرورت تشکیل جلسات تنظیم بازار و پیگیری مسائل، مشکلات و ارایه گزارش در محل‌ سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری برگزار شد. ‎

 

فرماندار جویبار؛

رصد و پایش روزانه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و تشدید نظارت‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

 

به ریاست فرماندار جویبار؛

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ به ریاست #کمال_رستمعلی_فرماندار_شهرستان_جویبار و با حضور اعضای ستاد جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان؛ با محوریت ضرورت تشکیل جلسات تنظیم بازار و پیگیری مسائل، مشکلات و ارایه گزارش در محل‌ سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندارجویبار در این جلسه با اشاره به ایام پایانی سال و در پیش بودن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان بیان داشت؛ با تاکیدات استاندار محترم مازندران در راستای ضرورت تشکیل جلسات تنظیم بازار باید مصوبات جلسه پیگیری جدی صورت پذیرد.

 

وی افزود: رصد و پایش روزانه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی توسط بازرسین و ناظران ادارات صمت، جهادکشاورزی، ... و تشدید نظارت‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

رستمعلی تصریح کرد؛ برای تأمین و عرضه کالاهای اساسی با ایجاد مراکز عرضه مستقیم کالاها و بازارچه‌های دایمی و ساماندهی روز بازارها با همکاری شهرداری‌ها و ادارات مرتبط برنامه‌ریزی شده است.

 

فرماندار تاکید کرد؛ پیگیری جدی جهت اختصاص و جذب سهمیه گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد بدون محدودیت و به میزان مورد نیاز شهرستان انجام شده است.

 

 وی ادامه داد؛ ساعت فعالیت واحدهای صنفی و تعیین کشیک برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم لیست کشیک هرچه سریعتر به دبیرخانه ستاد خدمات نوروزی اعلان گردد.

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها