امروز : 30 فروردین 1403

با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل؛

ساختمان انجمن حامیان علم و فناوری مازندران در آمل به بهره برداری رسید

کد خبر : 121784 27 اسفند 1401
پ

نخستین انجمن حامیان علم و فناوری مازندران و مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده شمال کشور با هدف شناسایی و جذب نخبگان استان با مساعدت خیرین در شهرستان آمل با حضور سید عباس حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، اعضای مجمع خیرین آمل تشکیل و ساختمان آن احداث و به بهره‌برداری رسید. ‎

نخستین انجمن حامیان علم و فناوری مازندران و مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده شمال کشور با هدف شناسایی و جذب نخبگان استان با مساعدت خیرین در شهرستان آمل با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، اعضای مجمع خیرین آمل تشکیل و ساختمان آن احداث و به بهره‌برداری رسید.

سیدعباس حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در این مراسم با بیان اینکه با توجه به عنوان سال‌جاری پویایی مناسبی در حوزه شرکت دانش‌بنیان در این شهرستان صورت گرفته است، بیان کرد: در این شهرستان ۴۰ شرکت دانش‌بنیان فعالیت دارد که ۸ شرکت‌ جدید در سال‌جاری راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این شرکت‌ها برای ۳۲ نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: حدود ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات جهت حمایت از کارآفرینان شرکت دانش‌بنیان داده شد. حسینی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه نوآوری دستور کار است که البته تاکنون اتفاق نیافتاده است، عنوان کرد: دو شرکت این شهرستان در سال گذشته در دستاورد برار و فناور برتر موفق به کسب رتبه شدند.

وی ادامه داد: نگاه حمایت در حوزه چه در وزارت علوم و چه فناوری کمتر شده است اگرچه در شهرستان استعدادهای بسیاری وجود دارد و با نبود این نگاه حمایتی به ادامه کار می‌پردازند تا به نتیجه جهت تحقق پیشرفت شهرستان دست یابند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها