En امروز : 1 اردیبهشت 1403

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با حضور پیرفلک فرماندار شهرستان برگزار گردید.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با حضور پیرفلک فرماندار شهرستان برگزار گردید.

کد خبر : 121776 27 اسفند 1401
پ

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی درسال 1401با حضور پیرفلک فرماندار شهرستان برگزار گردید. ‎

 

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی : صبح روز شنبه مورخه 27 اسفند1401 –آخرین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست پیرفلک فرماندار و اعضای جلسه در محل فرمانداری برگزار گردید.  

پیرفلک فرماندار شهرستان در ابتدا جلسه ضمن خیر مقدم  به اعضای جلسه شورای اداری شهرستان بر ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت های شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان دستور اکید داده می‌شود که در بازرسی‌های نوروزی و ماه رمضان از مکان‌هایی که با حوزه سلامت مردم در ارتباط هستند به تخلفی برخورد کردند بدون هیچ گونه مماشاتی  برابر قانون برخورد نمایند

 در ادامه جلسه فرمانداردر خصوص تعطیلی ادارات درایام عید گفت: در سیستم اداری به نوعی تعطیلی نداریم و در ایام عید نوروز همه ادارات باید با نیرو‌های شیفت در ادارات حاضر و پای کار باشند.

پیرفلک فرماندار در برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز در ایام عیدگفت : مسئولان باید هر لحظه در میدان باشند و شبانه روز نظارت کنند همچنین دستگاه‌های متولی در موضوع تصرفات اراضی حساسیت بسیاری داشته باشند.

پیرفلک فرماندار در این جلسه از عملکرد خبرنگاران در سطح شهرستان تقدیر نمود واظهار کرد: خبرنگاران شهرستان در تمام دستاوردهای موجود از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نقش پررنگی داشته اند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری