امروز : 7 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر

کد خبر : 121179 10 اسفند 1401اخبار فرمانداری
پ

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور آیت الله معلمی، امام جمعه شهرستان، مولایی، فرماندار قائمشهر و سردار ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد ‎

آیت الله معلمی در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ عمومی، همچون یک موجود زنده مثل انسان دارای سلامت ذاتی و عوارض بیماری است، خاطرنشان کرد: انسان، گاهی سالم است و گاهی بیمار می شود و فرهنگ عمومی ما بعد از پیروزی انقلاب حیات نویی پیدا کرده است که البته ارزان به دست نیامده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد: دستگاه عظیم آموزش و پرورش مسئولیتش بسیار سنگین تر شده و همه ی دستگاه های اداری و مدیران و کسانی که تأثیرگذارند به نوعی در جامعه برای زدودن شبهات گزنده ای که هیچ فایده و ثمره ای ندارد جز تباهی آینده ی جوان احساس مسئولیت کنند.

عضو خبرگان رهبری گفت: برای نجات نسل جوان و نجات جامعه، آگاهان جامعه باید سعی کنند فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی را در جامعه ترویج و تبیین کنند.

در پایان این جلسه با حضور سردار ملکی، مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران، آقای سید محمود محمودی به عنوان سرپرست دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان قائم شهر معارفه شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها