امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار قائمشهر: حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در شهرستان آسفالت می شود

کد خبر : 121119 8 اسفند 1401اخبار فرمانداری
پ

فرماندار قائمشهر: حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در شهرستان آسفالت می شود/۵ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی ‎

 

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در قائمشهر آسفالت می شود، گفت: به منظور ایمن سازی حیاط مدارس شهرستان تاکنون نسبت به آسفالت هفت مدرسه روستایی اقدام شد تا دانش آموزان در اثر بازی کردن دچار آسیب و سانحه نشوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال نوروز با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، گفت: با توجه به ماه رمضان در ایام نوروز شاهد حضور زودهنگام مسافران به این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت اسکان روزانه حدود ۳۰۰ نفر از مسافران نوروزی در این شهرستان را دارد و باید مقدمات پذیرایی از مهمانان را فراهم کند.

فرماندار قائمشهر نقش معلمان را در توسعه جامعه مهم تلقی کرد و از آنان به عنوان یک الگو تاثیر گذار برای دانش آموزان نام برد .

مولایی با اعلام اینکه مدیران باید در تراز انقلاب نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان اقدام کنند، تصریح کرد: اگر مدیری که مقوله های آموزشی و تربیتی فرزندان ما را برعهده دارند نتوانند با نگاه جهادی، انقلابی و فرهنگی آموزش های لازم را به این قشر بیاموزند، نسبت به خون شهدا و شاخصه های انقلاب بدعهدی کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در این جلسه گفت: آموزش و پرورش ۵ مدرسه با ۵۰ کلاس درس را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

عموزاده افزود: به غیر از این مدارس در مرکز رفاهی ۲۵ نفر و اردوگاه دانش آموزی ریکنده هم ۴۰ نفر اسکان داده می شوند‌.

وی با اعلام لینکه الویت اسکان مسافران نوروزی با فرهنگیان است، گفت: در مجموع ۲۰۰ نفر به صورت شبانه در پنج مدارس سطح این شهرستان اسکان داده می شوند .

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه به جدیت پیگیر طرح سینما کانون در این شهرستان هستیم، افزود: این طرح در مرحله تجهیزات است که تا هفته آینده به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
پیوند ها