امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار قائمشهر؛ مدیران در روند جذب اعتبارات تسریع کنند/ زیرساختهای لازم برای استقبال از مسافران آماده شود

کد خبر : 121069 7 اسفند 1401اخبار فرمانداری
پ

فرماندار شهرستان قائمشهر از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در روند جذب کامل اعتبارات تسریع کنند. ‎

 

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: اعتبار کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان قائمشهر 125 میلیارد تومان می باشد که تاکنون بیش از 40 درصد پیش بینی این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه امسال شرایط تخصیص در اعتبارات استانی وضعیت خوبی داشته است، گفت: حیف است که مدیران دستگاه اجرایی از این شرایط برای جذب اعتبارات استفاده نکنند.

فرماندار قائمشهر تصریح کرد: اگر مدیری نتواند اعتبار دستگاه خود را جذب کند و جذب تخصیص این شهرستان از میانگین استانی پایین تر باشد، نشان می دهد که مدیر آن اداره ضعیف عمل کرده است.

مولایی با اعلام اینکه سال گذشته بخش اعظم اعتبارات کمیته برنامه ریزی در راستای اقدامات عمرانی توسعه روستاها به بنیاد مسکن و راه اختصاص یافت، گفت: تاکید می کنم؛ این دو اداره شبانه روز پیگیر اعتبارات باشند تا همچنان شاهد پیشرفت و توسعه روستاهای سطح این شهرستان باشیم.

** زیرساختهای لازم برای استقبال از مسافران آماده شود

فرماندار قائمشهر در ادامه با توجه به نزدیکی سال جدید و ماه مبارک رمضان از ادارات خدمات رسان و مسئولان ستاد خواست تا زیرساخت ها و امکانات لازم را برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از ادارات صمت و جهاد کشاورزی خواستار تشدید نظارت بر بازار با توجه به در پیش بودن دو مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته شد.

مولایی تصریح کرد: شورای ترافیک نیز باید برنامه های ویژه ترافیکی را برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی در سطح شهر و تردد در جاده ها داشته باشند.

فرماندار قائمشهر در پایان به طرح زیست محیطی با عنوان ایران سبز، ایران قوی و مازندران پاک با مشارکت دستگاه ها، شهرداری ها، دهیاران، محیط زیست، راهداری، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد در مسیر جاده ساری، بابل و جویبار اشاره ای کرد و گفت: این محورها از وجود زباله ها و نخاله ها پاکسازی شد بنابراین باید نگهداری شود تا دیگر شاهد چهره زشت زباله در این محورها نباشیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها