امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت در شهرستان به ریاست فرماندار

کد خبر : 121017 6 اسفند 1401اخبار فرمانداری
پ

جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت در شهرستان به ریاست فرماندار قائمشهر برگزار شد ‎

 

جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت عصر امروز با حضور مولایی، فرماندار قائمشهر، صداقت، دادستان، خناری نژاد، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری، خادمی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

جواد مولایی، فرماندار قائمشهر در این جلسه با تاکید بر پیگیری و انجام دقیق مصوبات جلسات کمیسیون پیشگیری خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه برای تاسیسات و تجهیزات توسط دستگاههای خدمات رسان نظیر بانک ها و طلافروشی ها و اصناف در راستای مقابله با سرقت شد.

وی گفت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاریهای اجتماعی است که علل آن جهت پیشگری باید مورد توجه و دقت قرار گیرد و متناسب با آن در شهرستان سیاستگذاری شود و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر رعایت الزامات حفاظتی توسط ادارات، بیان داشت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی در بحث ایمن سازی ادارات و مجموعه هایی که تحت مدیریت شان است باید اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار قائمشهر یکی از مولفه های اساسی تامین امنیت پایدار در شهرستان را مشارکت مردم و شهروندان و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی عنوان کرد و بر فعالتر شدن گشت‌های محله محور توسط نیروی انتظامی و سپاه در برخی از مناطق مستعد جرایم در شهرستان، تأکید کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها