En امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران:

۶۵۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی و عمرانی در مازندران افتتاح شد

کد خبر : 120404 18 بهمن 1401فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به برکات انقلاب اسلامی برای مردم، گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر ۶۵۰۰ میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح در مازندران آماده بهره برداری است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، در هفتمین روز دهه فجر با حضور حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی چند طرح عمرانی، آموزشی و زیربنایی در شهرستان سوادکوه افتتاح و بهره برداری شد.

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران در نخستین برنامه افتتاحی شهرستان سوادکوه در مراسم آیین کلنگ زنی طرح گازرسانی فاز دوم خط تغذیه طالع رودبار تا ورسک شهرستان سوادکوه حاضر شد.

وی در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه ۲۰ سال برای اعطای مجوز گازرسانی این مسیر سوادکوه زمان سپری شده بود، گفت: در دولت سیزدهم و با همت مدیران ملی و استانی، گازرسانی به روستاهای دهستان راستوپی پل سفید شهرستان سوادکوه آغاز شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه این پروژه گازرسانی با ۷۰ میلیارد تومان در فاز نخست آغاز خواهد شد، گفت: تا مراحل نهایی گازرسانی به خطوط گازرسانی سوادکوه هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

خیریانپور با بیان اینکه در دهه فجر امسال دستاوردهای بزرگی در حوزه های عمرانی و زیربنایی در استان بهره برداری شده است، افزود: در این ایام ۶۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیربنایی در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۴۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در استان آغاز می شود.

مایلی مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز در سخنانی از بهره مندی همه روستاهای شهرستان سوادکوه طی دو سال آینده خبر داد.

غلامی فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به مناطق محروم، گفت: سوادکوه دارای استعدادهای بکر بوده که باید در حوزه راه اندازی صنایع راکد شهرستان جهت پایداری اشتغال در منطقه گام برداشته شود.

افتتاح چمن مصنوعی شهیدان محمدی و بزرگی در زیرآب، بازدید از عملیات احداث کارخانه فولاد البرز و افتتاح کارگاه فرآوری محصولات محلی در روستای اتو سوادکوه از برنامه های سفر امروز خیریانپور در هفتمین روز دهه فجر بوده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری