امروز : 7 اردیبهشت 1403

به ریاست فرماندار؛

نشست بررسی فرصت های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد برگزار شد

کد خبر : 117839 13 آذر 1401
پ

نشست بررسی فرصت ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان به ریاست دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد و با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی صبح روز یکشنبه ۱۳ آذرماه در محل فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ فرماندار در این نشست که به منظور بررسی آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان برگزار شد اظهار داشت: طبیعتا توسعه یک صنعت، نیازمند سرمایه‌گذاری وسیع و برنامه‌ریزی شده و هدفمند می باشد فلذا شناسایی عوامل موثر بر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و اتخاذ سیاست های مناسب برای گسترش سرمایه گذاری از اهمیت بسزائی در اقتصاد شهرستان برخوردار است.

 

علیزاده در ادامه بر ضرورت حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: تجاری سازی بخش کشاورزی می تواند باعث رونق تولید، ایجاد ارزش افزوده و تحول اقتصادی در شهرستان شود.

 

مقام عالی دولت در شهرستان در پایان یادآور شد: برای تحقق شعار محوری سال و کمک به رشد و توسعه اقتصادی شهرستان نیاز است با تدوین بسته های سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی و فراهم نمودن زیر ساخت های این بخش، بستر و فرصت سرمایه گذاری در شهرستان را تسریع کنیم.

 

 

اشتراک گذاری