امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار محمودآباد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

کد خبر : 117825 12 آذر 1401
پ

دکتر روح‌الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم اله الرحمن الرحیم

 

حمد و سپاس خداوندی را که به انسان آموخت از محدودیت ها نهراسد بلکه آن را آزمونی برای خود شکوفایی قلمداد نماید.

 

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم‌در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست که با برخورداری از اراده راسخ می توان به قله های افتخار و امید رسید.

 

ایجاد یک محیط بدون مانع و قابل دسترس اولین قدم در احقاق حقوق افراد معلول جهت مشارکت در فعالیت های اجتماعی و داشتن امتیاز برابر برای برخورداری از امکانات جامعه در زندگی اجتماعی است؛ نباید مشکلات جسمی و معلولیت مانع حضور این قشر توانمند در عرصه های مختلف زندگی باشد.

 

کمااینکه امروزه معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به توسعه کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی گام های موثری بردارند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت و‌ تبریک این روز به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیردولتی به ویژه خیرین محترم و سازمانهای مردم نهاد شهرستان محمودآباد تشکر و قدردانی نموده، امید است بتوانیم با علم و باور به توانمندی و اثربخشی معلولان گرانقدر، زمینه ایجاد فرصت های لازم برای احقاق حقوق آنان و تسهیل و آماده سازی حوزه عمومی جهت ایفای نقش برابر شهروندی برای این مجموعه بزرگ را بیش از پیش فراهم آوریم.

 

روح‌الله علیزاده 

فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری