En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید صالحی در ساری:

شهیدان ایران اسلامی با خون خود، امنیت کشور را بیمه کرده اند

کد خبر : 117822 12 آذر 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت، احمد صالحی با عنوان اینکه شهیدان ایران اسلامی با خون خود، امنیت کشور را بیمه کرده اند، افزود: شهید احمد صالحی از نسل دلاورمردانی بود که طی دهه های خطیر حیات گرانسنگ انقلاب اسلامی، جان خود را برای پاسداری از ارزش ها، عزت و امنیت میهن اسلامی بر سردست گرفته اند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت، احمد صالحی با عنوان اینکه شهیدان ایران اسلامی با خون خود، امنیت کشور را بیمه کرده اند، افزود: شهید احمد صالحی از نسل دلاورمردانی بود که طی دهه های خطیر حیات گرانسنگ انقلاب اسلامی، جان خود را برای پاسداری از ارزش ها، عزت و امنیت میهن اسلامی بر سردست گرفته اند.

استاندار بابیان این که انقلاب اسلامی ایران که ملهم از صیام عاشورا و مکتب حضرت امام حسین (ع) بود، با شهادت آغاز و بنیان گذاری شد، خاطرنشان کرد: در قبل و بعد از دفاع مقدس؛ جوانان عزیز ایران اسلامی با پیروی از آموزه های اباعبدالله الحسین آموختند، مسیر شهادت را برای شناساندن حقانیت خط و مکتب حسینی انتخاب کردند.

وی ادامه داد : امروز شاهد هستیم در شرایطی که دشمنان ما تمام تلاش خود را برای توقف انقلاب اسلامی انجام دادند، جوانان غیور ایران اسلامی با دلاوری و شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه امروز مردم ولایتمدار استان مازندران با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان این پیام را منتقل نمودند که حسب آموزه های دینی و انقلابی آماده شهادت هستند و هرگز میدان صیانت از نظام و انقلاب را رها نمی کنند، تصریح کرد :باید به دشنمان گفت که ملت ما را از شهادت نترسانید چرا که ملت ما با ایثار و شهادت بیدار تر می شود و مسیر عدالت طلبی و حمایت از جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را ادامه خواهد داد چراکه وعده صادق و پیروزی نهایی که نابودی اسراییل است، نزدیک می باشد.

پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان(عج) و بسیجی شهید احمد صالحی مله امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران، استاندار، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ساری تشییع و به خاک سپرده شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری