En امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران:

باجدیت؛ پیگیر اختصاص 3 کشتی به بندر امیرآباد هستیم / طرح توانمندسازی 500 روستا در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد

کد خبر : 117793 10 آذر 1401فرهنگی
پ

خیریانپور بابیان این که هدف گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آنها می بایست دربدنه مدیریتی مجموعه دستگاه های اجرایی و ادارات استانی و شهرستانی قرار گیرد، گفت: باجدیت؛ پیگیر اختصاص 3 کشتی به بندر امیرآباد هستیم. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی با عنوان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می بایست برنامه های ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در برنامه عملیاتی رشد اقتصادی استان بصورت مستمر پیگیری و نظارت نماید، خاطرنشان کرد: این دستگاه ها موظف هستند گزارش نظارتی خود را در جلسات ستاد رشد اقتصادی استان ارائه نمایند.

وی ادامه داد: هدف گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آنها می بایست دربدنه مدیریتی و کارشناسی دستگاهای اجرایی در سطح استان و شهرستان ها تبدیل به یک گفتمان شود.

خیریانپور افزود: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد دادند 3 کشتی به بندر امیرآباد اختصاص داده شود در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

این مسئول اضافه کرد: طرح توانمندسازی 500 روستا در دستور مدیریت ارشد استان و جهاد کشاورزی قرار دارد و نسبت به تعیین برش روستاهای هدف می بایست اقدام لازم صورت گیرد و همچنین تخصص های هر روستا و محصولات برندینگ روستاهای هدف می بایست به فرمانداران اعلام گردد.

اشتراک گذاری