امروز : 5 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان محمودآباد بمناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار

کد خبر : 117747 8 آذر 1401
پ

دکتر روح‌الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار و زحمتکش شهرستان تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) بنام روز پرستار، فرصت ارزشمندی است تا در کنار بازخوانی و تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت به عنوان مظهر حلم و بردباری و الگوی ایثار و فداکاری، تکریم و قدرشناسی شایسته‌ای را داشته باشیم از همه پرستاران زحمتکش و صبوری که با تأسی به آن بانوی فداکار روح زندگی و امیدواری را بر جسم خسته و رنجور بیماران دمیده و نعمت سلامتی را به آنان هدیه می‌دهند.

 

پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد.

 

بدون شک خدمت در چنین حرفه مقدس و پرفضیلت، توفیق و موهبت ارزنده‌ای است که نصیب پرستاران گردیده و قطعا مردم قدردان زحمات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان در ادوار مختلف به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و ایام کرونا هستند.

 

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران و تلاش‌گران عرصه سلامت، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرستان محمودآباد ابراز داشته، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

روح‌الله علیزاده 

فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری