امروز : 6 اردیبهشت 1403

دیدار تصویری بسیجیان با مقام معظم رهبری

کد خبر : 117639 5 آذر 1401
پ

فرماندار قائم‌شهر: امروز جبهه مقاومت در دنیا به بسیج اقتدا می‌کند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی، فرماندار قائم شهر در حاشیه مراسم پنجم آذر و دیدار تصویری بسیجیان با مقام معظم رهبری ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به بسیجیان ولایتمدار، این شجره طیبه را نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی دانست که پیام آور اندیشه متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این روزها فرصت مغتنمی است برای پاسداشت عزیزانی است که صادقانه و خاضعانه در راستای حراست و صیانت انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا این نظام مقدس به درختی تناور، سترگ و مستحکم تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: بی تردید نقش بی‌بدیل و اثرگذار بسیجیان ولایتمدار در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و مواردی دیگر برکسی پوشیده نیست.

مولایی ادامه داد: بسیج فارغ از ساختار‌های متعارف کنونی در کشور در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی است و این نهاد مردمی امروز الگوی تاثیرگذاری برای کشور‌های اسلامی عدالتخواه و استکبارستیز است و امروز جبهه مقاومت در دنیا به بسیج اقتدا می‌کند.

فرماندار قائم‌شهر گفت: به طور قطع، امروز بیش از هر زمان دیگری در مقابله با توطئه‌های فتنه‌انگیزانه دشمنان ایران اسلامی به همدلی، هم‌افزایی و انسجام نیازمندیم و این مهم در گرو وحدت اقشار مختلف مردم و بسیج امکانات و منابع کشور است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها