امروز : 10 فروردین 1403

مراسم بزرگداشت هفته‌ی بسیج در فرمانداری شهرستان جویبار

مراسم بزرگداشت هفته‌ی بسیج در فرمانداری شهرستان جویبار

کد خبر : 117592 30 آبان 1401
پ

در دومین روز از هفته‌ی بزرگ‌داشت بسیج؛ با حضور فرماندار جویبار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج؛ مراسم بزرگداشت هفته‌ی بسیج در فرمانداری شهرستان جویبار ‎


در دومین روز از هفته‌ی بزرگ‌داشت بسیج؛

با حضور فرماندار جویبار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج؛

مراسم بزرگداشت هفته‌ی بسیج در فرمانداری شهرستان جویبار

رستمعلی فرماندار جویبار:
پرچم جمهوری اسلامی ایران سند و هویت ما است و به این پرچم افتخار می‌کنیم؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در دومین روز از هفته‌ی بزرگ‌داشت بسیج با عنوان بسیج مظهر مسجد محوری و جامعه اسلامی، با حضور #کمال_رستمعلی_فرماندار_شهرستان_جویبار، شعبانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از مسئولین و کارکنان بسیجی ادارات شهرستان، روحانیون، فرماندهان حوزه‌های بسیج محلات، کانون های بسیج اقشار، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دهیاران و شوراهای اسلامی؛ مراسم بزرگداشت هفته‌ی بسیج با همت فرمانداری در محل فرمانداری برگزار گردید؛
این مراسم با زیارت عاشورا و سخنرانی رستمعلی فرماندارجویبار همراه بود؛
کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج با یاد و خاطره‌ی شهدای بسیجی عنوان کرد: ما با نام و عنوان بسیج و فرهنگ بسیجی و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به این پرچم افتخار می‌کنیم؛ این پرچم سند و هویت ما است.
وی افزود: امروز گرد هم آمده‌ایم تا یک‌بار دیگر باهم و در کنار‌هم با آرمان‌های حضرت امام ( ره )، شهدای والامقام و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد نماییم.
فرماندار جویبار با اشاره به حوادث و وقایع اخیر کشور و ویژگی‌های یک جنبش اصیل که با ایدئولوژی و تفکر و اقبال عمومی درست همراه می باشد؛ بیان داشت: امام‌ خمینی ( ره ) در آن زمان با کمترین امکانات، با شخصیت کاریزماتیک و چهره‌ی ایمانی و معنوی خود، هزاران انسان را به کف خیابان آورد و آن شخصیت موثر حضرت امام ( ره ) را کسی نمی تواند انکار کند.

وی گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه‌ی ۶۰ حوادث و توطئه‌های متعدد رخ داد تا موجب فروپاشی این انقلاب گردد؛ اما دشمنان ما موفق نشدند.

رستمعلی فرماندار ادامه داد: امروز الحمدالله کشور ما از لحاظ نظامی، امنیتی و انسجام ملی در بالاترین سطح خود قرار دارد و این اتفاقات و ترورهای کوری که انجام می شود؛ به فرموده مقام معظم رهبری به این علت است که دشمن از آوردن اجتماع مردم به کف خیابان ناامید شد.
ایشان اظهار داشت: امروز همه‌ی ما به‌ویژه رسانه ها، بسیجیان و از هر حزب و جناح و با هر سلیقه‌ای باید در کنار هم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و هویت خود دفاع کنیم.

فرماندار جویبار در پایان تصریح کرد:دستگاه‌های اجرایی با الگو قراردادن مقام عظمای ولایت؛ به مردم خدمت صادقانه کنند و گره از مشکلات آنها بگشایند که رضای خداوند متعال و عنایت شهدا در خدمت صادقانه به این مردم عزیز می‌باشد.



گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها