امروز : 31 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری

پیام هفته بسیج

کد خبر : 117582 3 آذر 1401
پ

مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی هفته بسیج را به تمامی مردم و بسیجیان تبریک گفت.

                                 
متن پیام بدین شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. «امام خمینی (ره)»

بسیج فراگیرترین تشکل مردمی و پویاترین اندیشه راهبردی است که از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و بویژه تحقق مدیریت جهادی در دیگر عرصه ها گره گشای دغدغه ها و معضلات و متضمن تداوم و توسعه ایران اسلامی است.

امروز تمام ظرفیت کشور و همه مسئولان با رویکرد و روحیه بسیجی در مقابل ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و در جهت رفاه و خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب تلاش مضاعف می‌کنند.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به مردم مومن و بسیجی شهرستان بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
پیوند ها