En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار :

مسیر شهدا تنها راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است

کد خبر : 117577 2 آذر 1401فرهنگی
پ

استاندار مازندران افزود : مکتبی را که آقااباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز بصورت آبی زلال و حیات بخش جان ما را سیراب و سرشار می کند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در مراسم هفتمین روز شهادت مرزبان امیر حسین نیک پور در روستای وزرا محله بخش سرخرود با عنوان اینکه این شهید والامقام درمقابله با اغتشاشگران و فتنه گران و کسانی که کیان و امنیت داخلی مردم را به مخاطره انداختند به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: این شهیدان برای حفظ امنیت و جان مردم والاترین گوهر هستی خود را به مسلخ بردند و راه و مکتبی را از خود بجا گذاشتند که هیچ مسیری جز استمرار آن وجود ندارد.


حسینی پور، شهادت را تنها راه رهایی بخش برای ملت ایران عنوان کرد و تصریح نمود: مکتبی را که آقااباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز بصورت آبی زلال و حیات بخش جان ما را سیراب و سرشار می کند.


وی افزود: اسلام با شهادت زنده است و شهدای بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی مسیر را به ما نشان دادند و اثبات کردند تا نزدیک شدن به مسیر ظهور باید خط سرخ ایثار و شهادت را دنبال کنیم.


نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد : این شهید هم مظلوم بودند و هم در یک مظلومیت خاص به شهادت رسیدند و مازندران را به بوی شهادت معطر کردند.

اشتراک گذاری