امروز : 6 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری

بازدید فرماندار از شرکت های تولیدی

کد خبر : 117518 30 آبان 1401
پ

به مناسبت هفته کارآفرینی، فرماندار شهرستان بابلسر بهمراه معاون عمرانی و مدیران ادارات کار و صمت از شرکت های تولیدی در بابلسر بازدید بعمل آورد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛ بمناسبت هفته کارافرینی مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر بهمراه دکتر پرچ معاون عمرانی فرماندار و مدیران ادارات کار و صمت از شرکت های تولیدی مازی نور و فولاد بام بازدید بعمل آورد.

همچنین جلسه هم اندیشی با کارآفرینان شهرستان بابلسر با حضور مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر، دکتر باقرزاده نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی،دکتر پرچ معاون عمرانی فرماندار،کارآفرینان ، صنعت گران و تولیدکنندگان با هدف بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان در شهرک صنعتی شورک برگزار شد.

مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه گفت: تولید و اشتغال به عنوان یک هدف مهم در کشور می باشد و در این زمینه باید با رفع مشکلات و چالش‌ها اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی بیان داشت با توجه به اینکه کارآفرینان و تولیدکنندگان در حوزه کاری خود اشراف بیشتری دارند می توانند با ارائه پیشنهادات  و راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات تولید تاثیر بسزایی داشته باشند.

 در این ادامه این جلسه برخی از فعالان تولید به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند و فرماندار پیگیر مطالبات آنان  شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها