امروز : 9 فروردین 1403

همایش فرمانداران سراسر استان

کد خبر : 117455 26 آبان 1401
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار مازندران، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه کربلا، دادستان مرکز استان ، مظاهر معافی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن و برخی مدیران ستادی استانداری بمنظور بررسی برنامه های مختلف کاری در جای جای استان بویژه پروژه های عمرانی و زیربنایی، روند جذب سرمایه گذاری و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی در مازندران برگزار شد ‎

همایش فرمانداران سراسر استان با حضور آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار، سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، کریمی، دادستان مرکز استان و برخی مدیران ستادی استانداری بمنظور بررسی برنامه های مختلف کاری در جای جای استان بویژه پروژه های عمرانی و زیربنایی، روند جذب سرمایه گذاری و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی در مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در این همایش با اشاره به این که برنامه جذب سرمایه گذاری و اجرای طرح های مرتبط با توسعه اقتصادی استان همچنان اولویت فرمانداران و مدیران است، گفت: فرمانداران روی شناسایی این نوع فرصت ها با جدیت تمرکز کنند.

حسینی پور برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در مناطق مختلف استان را یک ظرفیت و محمل مطلوب برای تمرکز و ورود جدی تر، دقیق تر و اصولی تر به این مهم عنوان کرد و یادآور شد: این نوع فرصت ها که امروز در محور برنامه های استان قرار دارد باید به تناسب مناطق شهری و روستایی و با توجه به مزیت های هر نقطه نگریسته و اجرایی گردد.

استاندار مازندران، فرصت های سرمایه گذاری در مازندران را بسیار با ظرفیت دانست و افزود که هر نوع سرمایه گذاری، فعالیت اقتصادی و تولید در این استان با توجه به استعدادهای صادراتی مازندران می تواند در ارتقاء معیشت مردم اثرگذار باشد.

حسینی پور با اشاره به این که در مازندران دیگر هیچ سرمایه گذاری معطل مجوز نخواهد بود و سرمایه گذاران برای این موضوع دغدغه ندارند، تصریح کرد: با استقبال مدیران از سرمایه گذاران، گماردن افراد دارای اهلیت در این حوزه ها و حذف موانع بوروکراتیک؛ فرش قرمز زیرپای سرمایه گذاران پهن می شود.

وی اتحاد و همدلی را رمز توفیق در تمامی عرصه ها در استان دانست و گفت: بخش خصوصی نیز باید با اقبال و علاقه و پویایی بیشتری به میدان بیاید.

استاندار ادامه داد: مهم ترین هدف مشترک ما توسعه مازندران است و در این مسیر هر کسی در جایگاهی که هست باید با تمام وجود و جد و جهد شبانه روزی و روحیه جهادی و انقلابی گام بردارد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها