En امروز : 8 اردیبهشت 1403

پیام استاندار مازندران به مناسبت 17مهرماه، روز جهانی پست

کد خبر : 116651 16 مهر 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ طی پیامی 17 مهرماه روز جهانی پست را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران شبکه پستی استان تبریک گفت. ‎ ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صنعت پست، به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد ارتباطی در کشور، با ایجاد شبکه عظیم انسانی و برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد، فراگیر و کاهش فاصله ها و بهره وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه ای را ایفا می نماید.

بی تردید؛ اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک، ایجاد پست هوشمند، پست و توسعه دفاتر ICT روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.

انتظار می رود، در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها، بارقه امید را بر دلهای مردم نشانده و حرکت و شتاب مضاعفی با استفاده از تکنیک های جدید و روزآمد و با شعار « نوآوری، کلید بازگشت به وضعیت عادی »، بر چرخه صنعت پست ایجاد نمایند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان خدوم پست استان مازندران، روز جهانی پست را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران گمنام شبکه پستی تبریک گفته، از خداوند سبحان، سلامت، سعادت و سرافرازیتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

سیدمحمود حسینی پور

اشتراک گذاری