امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد: اتصال تمامی روستاهای مازندران به شبکه دولت تا پایان بهمن

کد خبر : 116630 16 مهر 1401
پ

سیدمحمود حسینی پور، فعالیت در قالب تعاونی را زمینه ساز موفقیت در فعالیت های اقتصادی در روستاها دانست و گفت: تمامی روستاهای مازندران تا پایان بهمن امسال به شبکه دولت متصل می شوند. ‎ ‎

 

سیدمحمود حسینی پور در آئین نکوداشت روز ملی روستا و عشایر با عنوان اینکه اقتصاد روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می بایست در این راستا تمامی پتانسیل های موجود در روستاها شناسایی و احصا گردد، خاطرنشان کرد: فعالیت های اقتصادی در روستاها باید از حالت فردی به حالت تعاونی درآید و اداره کل روستایی باید زمینه پرداخت تسهیلات کم بهره را جهت تاسیس شرکت های تعاونی روستایی فراهم کند تا با برنامه ریزی دقیق شاهد شکوفایی تولیدات صنایع دستی، اقتصاد روستاها و آبادانی مناطق روستایی و محروم و تولید ثروت در روستاها باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه معاونت هماهنگی امورعمرانی می بایست نسبت به افزایش بافت مناطق روستایی با توجه به افزایش جمعیت اقدام کند تا شاهد آبادانی زمین های روستایی باشیم، افزود: با برنامه ریزی های لازم سازمان همیاری شهرداری ها می بایست با یک شرکت معتبر جهت تامین سخت افزارهای لازم برای متصل شدن تمامی دهیاری ها به شبکه دولت قراردادی منعقد شود تا شاهد افزایش خدمت رسانی در روستاها باشیم. این طرح باید تا اواخر بهمن ماه امسال عملیاتی شود.

وی ادامه داد: احداث شهرک مکانیزه دامپروری مهم ترین ماموریت در حوزه روستایی است که اداره کل روستایی استانداری می بایست پیگیری کند چرا که مازندران ظرفیت های بزرگی دارد و نباید شاهد واردات محصولات از استان های دیگر باشیم.

وی ادامه داد: احداث شهرک مکانیزه دامپروری مهم ترین ماموریت در حوزه روستایی است که اداره کل روستایی استانداری می بایست پیگیری کند، چرا که مازندران ظرفیت های بزرگی دارد و نباید شاهد واردات محصولات از استان های دیگر باشیم.

آئین نکوداشت ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر با حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور و استانداران سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

استاندار مازندران در این آیین بصورت ویدیو کنفرانسی شرکت کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها