امروز : 10 فروردین 1403

به مناسبت هفته دفاع مقدس

رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت مازندران آغاز شد+ویدئو

کد خبر : 116534 30 شهریور 1401
پ

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت دیدار و تجلیل از خانواده های معظم ۱۰هزارو ۴۰۰شهید مازندران با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان(عج) در این استان شروع شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرماندار نکا، فرماندار شهرستان نکا با اشاره ضرورت صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت خاطر نشان کرد :باید تکریم خانواده شهدا و جانبازان به عنوان یک وظیفه در دستور کار همه مسئولین باشد.
دکترعبدالرضا بابایی گفت : خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهدا و جانبازان افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان‌ها و اهداف مقدس آنها، ادامه دهنده واقعی راه پرافتخار آن‌ها باشیم.
او افزود: مسئولان باید تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های کاری خود بدانند، زیرا آنان با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و صبر بر دوری آنها وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب انجام داده‌اند.

نماینده دولت در نکا هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنم شمرد و گفت : دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در شهرستان قرار دارد وبا بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها با همکاری و مساعدت همه نهادها، ارگان‌ها، ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رزمایشی تحت عنوان سپاس و میثاق با یاوران ولایت برای اولین بار درکشور همزمان با سراسر استان با هدف سرکشی از ۴۳۸ شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، سلامت و مدافعان امنیت و حرم انجام می‌شود.
وی افزود: در این رزمایش که در تمام محلات روستاهای شهرستان ،در قالب ۴۸ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد ” سلام فرمانده ” با برگزاری مراسم ویژه تیم‌ها به منازل شهدا اعزام خواهند شد.

بابایی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بتوانیم به صورت یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و ضمن بررسی ، آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزیزان با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه‌های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس