امروز : 9 فروردین 1403

۱۳ طرح با هزینه ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قائم شهر به بهره برداری رسید

کد خبر : 115781 9 شهریور 1401اخبار فرمانداری
پ

در هفتمین روز از هفته دولت ۱۳طرح عمرانی در سطح شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی قرا روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی، گفت: در آخرین روز از هفته دولت ۱۳ طرح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار قائم‌شهر با اعلام اینکه باشگاه ورزشی تنیس خاکی به مساحت حدود ۲ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان و اشتغال یک نفر به بهره برداری رسید، افزود: به مناسبت هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره روستای وسطی کلا در فضایی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ای حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی دیگر طرحی که در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید را چهار طرح برق رسانی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان قائم شهر با اعلام اینکه اقامتگاه بومگردی با هزینه پنج میلیارد تومان و اشتغالزایی سه نفر در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: روکش آسفالت روستای ریکنده به کرچنگ به طول یک کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، روکش آسفالت روستای دیزآباد صنم به طول یکهزار و ۴۰۰ متر و هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، آسفالت راه روستایی سنگتی به آسیابسر به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، آسفالت راه روستایی قراخیل به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و هزینه ۱۸ میلیارد ریال و آسفالت راه روستایی سوخته کلا دیزآباد به طول ۲ هزار متر و هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مولایی در پایان از اجرای طرح هادی در روستای دیزاباد به مبلغ پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و مشارکت مردمی خبر داد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها