امروز : 10 فروردین 1403

۹ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد تومان در قائم شهر به بهره برداری رسید

کد خبر : 115691 7 شهریور 1401اخبار فرمانداری
پ

۹ طرح عمرانی و خدماتی همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور فرماندار قائم‌شهر در سطح شهرستان به بهره برداری رسید ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی قرا در آئین بهره بردرای از این طرح ها هزینه اجرای آنها را بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت که با بهره برداری از این طرح ها برای ۷۴ نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه پروژه اشتغالزایی کمیته امداد با اعتبار ۲۳۰ میلیون تومان افتتاح شد، افزود: همچنین طرح توسعه کشتارگاه صنعتی طیور خزر سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی طیور خزر سال ۹۱ شروع به کار کرد و هم اکنون در طرح توسعه این کشتارگاه، ساختمان اداری، کارگری، انبار ملزومات و حوضچه سپتیک بهره برداری شده است.

مولایی گفت: در این طرح ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر هم به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

وی دیگر طرحی را که در این هفته به بهره برداری رسید ۲ باجه پست بانک در روستاهای پایین لموک و رستم کلا اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک روستای پایین لموک با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۲ نفر و پست بانک روستای رستم کلا با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال ۲ نفر به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت دبیرستان ۶ کلاسه متوسطه اول در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: از این مبلغ یک میلیارد تومان مشارکتی و مابقی ملی بوده است.

مولایی با اعلام اینکه مزرعه پرورش ماهیان سردآبی در فضایی به مساحت ۴۷۰ متر مربع و ۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، افزود: این مزرعه با ظرفیت سالانه ۵۰ تن گوشت ماهی قزل آلا و اشتغال زایی هفت نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده است.

فرماندار قائم شهر در پایان دیگر طرحی را که در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید بیمارستان دامپزشکی در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و هزینه ۶میلیارد تومان با اشتغال ۸ نفر اعلام کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها