امروز : 1 اردیبهشت 1403

حضور در روستای جمشید آباد سوادکوه با حضور استاندار و وزیر ارتباطات

کد خبر : 115689 4 شهریور 1401
پ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین گام از سفر یکروزه خود به مازندران با حضور در روستای جمشید آباد زیراب شهرستان سوادکوه در جمع اعضای شورا و مردم این روستا قول داد تا این روستا تا پایان سال جاری به شبکه و اینترنت متصل شود. ‎ ‎

 

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور انجام سفر یکروزه ساعتی پیش وارد مازندران شد، با همراهی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، کمال علیپور، رئیس مجمع نمایندگان استان، شهابیان سرپرست فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت ، فرماندار سوادکوه و برخی دیگر از مدیران ملی و استانی با شورا و مردم روستای جمشید آباد زیراب سوادکوه دیدار و گفت و گو کرد.

زارع پور در جمع مردم این شورا و مردم روستا قول داد تا این روستا تا پایان سال جاری به شبکه و اینترنت متصل شود.

وی یادآور شد: با توجه به ویژگی های استان مازندران که همه مردم تمایل دارند از نعمت زیبایی  این استان بهره مند شوند لذا علیرغم اینکه اتصال همه روستاها به شبکه ارتباطات سخت می باشد درصددیم تا پایان سال؛ ۹۵ درصد از روستاهایی که مشکل اینترنت دارند را به شبکه انترنت متصل کنیم و مابقی روستاها را هم تا هفته دولت آینده به اینترنت مجهز نماییم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استاندار مازندران هوشمندانه یه حوزه ارتباطات مسلط است، تاکید کردکه مازندران هوشمند در دستور کار وزارت ارتباطات و استانداری مازندران قرار دارد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها