امروز : 5 اردیبهشت 1403

گزارش عملکرد یک ساله دولت توسط فرماندار قائم‌شهر در خطبه های نماز جمعه شهرستان

کد خبر : 115568 5 شهریور 1401
پ

گزارش عملکرد یک ساله دولت توسط فرماندار قائم‌شهر در خطبه های نماز جمعه شهرستان به امامت آیت الله معلمی ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر در ابتدا آیت الله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت این ایام را فرصتی برای بازنگری فعالیت های دولت برشمرد و ادامه داد: دولت در شرایطی سکان اداره کشور را به عهده گرفت که متاسفانه برای پرداخت حقوق از بانک مرکزی استقراض می کرد و این نتیجه بی توجهی به بیانات سالیان گذشته رهبر انقلاب به اقتصاد مقاومتی بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تکمیل پروزه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی، آن را نمونه یک کار جهادی در دولت سیزدهم دانست و از پیگیری های فرماندار قائم‌شهر قدردانی کرد.

امام جمعه قائم شهر دولت آیت الله رئیسی را صدیق، پاکدست و مردمی دانست و با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و تحقق وعده ها گفت: اینها نشان می دهد دولت برنامه دارد و خود را متکی به کشورهای سلطه گر نمی داند.

در ادامه فرماندار شهرستان قائم شهر نیز با بیان این که همه ما باید با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر در مسئولیتی که برعهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت بی منت به مردم و انقلاب بودند که برای تمام دولتمردان به عنوان یک الگو است.

جواد مولایی قرا با بیان اینکه روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم ایجاد کرده است، افزود: ماهم به عنوان خدمتگزاران دولت باید با تلاش شبانه روزی و خدمت خالصانه نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام اقدام کنیم تا مردم شاهد خدمت بی منت باشند.

وی با اشاره به این که هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام است، گفت: باید در هفته دولت تمام تلاش خود را به کارگیری کنیم تا دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام، آشکار شود.

فرماندار شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه طرح  بزرگ بازسازی ورزشگاه شهید وطنی یکی از  شاخص ترین طرح های ورزشی این شهرستان بود، گفت: برای این طرح حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: پس از این راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان رازی به عنوان یکی از نیازهای مهم این شهرستان باید مورد توجه قرار بگیرد و برای تکمیل و راه اندازی این بیمارستان یکسری از تجهیزات خریداری شده است که امیدواریم با سرعت بخشی به این طرح  بتوانیم آن را در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسانیم.

مولایی گفت: در هفته دولت امسال ۱۱۷ طرح با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در  شهرستان قائم شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها