امروز : 10 فروردین 1403

وعده صادق رئیس جمهور به فوتبال مازندران در هفته دولت

کد خبر : 115566 5 شهریور 1401اخبار فرمانداری
پ

با حضور دکتر مخبر؛ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازگشایی شد ‎

در دومین روز از هفته دولت و در طی سفر دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش به مازندران با همراهی استاندار، مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افتتاح و امشب در نخستین میزبانی شاهد نبرد ملوان انزلی و نساجی مازندران در هفته سوم لیگ برتر کشور است


با اهتمام دولت برای حل معضلات در سفر رئیس جمهوری به مازندران و با دستور ویژه آیت‌الله رئیسی، ضرب‌الأجل اتمام بازسازی ورزشگاه شهید وطنی صادر شد و حالا در هفته دولت این وعده دولت سیزدهم به حقیقت پیوسته است.

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر پس از یک سال جدا ماندن از فضای فوتبالی ایران با پایان یافتن عملیات نوسازی و کاشت چمن طبیعی امشب با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در میان شعف وصف ناپذیر هواداران نساجی بازگشایی شد.

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد از نخستین روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه وارد فاز جدیدی شد و سرعت گرفت.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مرداد سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و بهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

قدیمی‌ترین ورزشگاه مازندران که طی سال‌های اخیر به دلیل فرسوده بودن امکانات و زیرساخت‌ها همواره با چالش‌هایی مواجه بود، همزمان با دومین روز هفته دولت پس از تکمیل عملیات بهسازی و نوسازی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی، چهره‌های ملی و هزاران هوادار نساجی یک بار دیگر به فضای فوتبالی کشور برگشت.  

این ورزشگاه که عملیات بهسازی و نوسازی آن از ۱۹ مرداد آغاز شده بود، طی یک سال اخیر با صرف هزینه‌ حدود ۷۰ میلیارد تومانی بخش دولتی به شرایط مناسب زیرساختی و تجهیزاتی رسید و اکنون به عنوان یک ورزشگاه مجهز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن مصنوعی به چمن طبیعی یکی از مهم‌ترین مطالبات کادر فنی و مدیریتی و هواداران این تیم طی سال‌های اخیر بود که اکنون این مطالبه محقق شده و نساجی از این پس روی چمن با کیفیت ورزشگاه شهید وطنی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها