امروز : 13 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار شهرستان محمودآباد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

کد خبر : 114945 17 مرداد 1401
پ

دکتر روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد، در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از تلاش های خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدردانی کرد. ‎ ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد‌ یادآورتلاش، فداکاری و ایثار خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه به امید جهانی بهتر، جان گذاشتند.

بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است و این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسئولیت اجتماعی خبرنگاران است.

تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی (ع) فرصت مغتنمی است تا خبرنگاران نظام جمهوری اسلامی از قلم ارزشمند خویش با تاسی از بزرگ پیام آور قیام کربلا حضرت زینب(س) در راستای رسالت پیام عاشورا در قالب "رسانه عاشورایی" به خوبی بهره‌ جویند.

اینجانب برخود وظیفه می دانم، ضمن گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که به نام روز خبرنگار مزین گردیده است، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه شهرستان در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت مردمی و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده و از خداوند بزرگ، برای همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه شهرستان توفیق و سربلندی مسالت می‌نمایم.

روح الله علیزاده
فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری