En امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام استاندار مازندران، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار

کد خبر : 114929 16 مرداد 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در پیامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، از تلاش های خبرنگاران مازندران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدردانی کرد. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز؛ خبرنگاری و اطلاع رسانی به جایگاهی بی بدیل در تنویر افکار عمومی در جهان معاصر دست یافته است و نقش آن تا بدانجا گسترش یافته که در صورت بندی ها و هژمونی های منطقه ای و بین المللی می توان دخالت اثربخش و تعیین کننده آن را مشاهده کرد.

این جایگاه در حوزه های توسعه ای نیز چنان عمق پیدا کرده که نمی توان بر نقش رسانه در تحولات و ترغیب افکار عمومی به مشارکت در حوزه های مختلف و همراهی مدیران در پیگیری امور مرتبط با اعتلا و آبادانی جامعه چشم پوشید.

مازندران، یک جامعه رسانه ای گسترده و خبرنگاران استان، خبرنگارانی بصیر، آگاه و پرتلاش در صحنه های مختلف خاصه در بحران های طبیعی و مقابله با بیماری کرونا در قریب ۲.۵ سال گذشته بوده اند و همواره با نقدهای منصفانه و ارایه مشورت های مشفقانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمت گزاری و آبادانی مازندران یاری می رسانند.

۱۷ مرداد که به مناسبت شهادت محمودصارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزارشریف به روز خبرنگار نامگذاری شده است، مجال مغتنم و مناسبی برای قدردانی از تلاش های این عزیزان است.

۱۷ مرداد امسال که با عاشورای حسینی (ع) مقارن شده است، یادآور حرکت تاریخی، آگاهی بخش و ماندگار بزرگ پیام آور قیام کربلا، حضرت زینب (س) است که در سایه بصیرت و درک رسالت خویش، پیام عاشورا را برای تمامی نسل ها اطلاع رسانی نمود که والاترین سرمشق و الگو در این راستاست.

اینجانب؛ همزمان با فرارسیدن ۱۷مرداد مقارن با عاشورای حسینی (ع) از تلاش های همه خبرنگاران متعهد و ساعی مازندران، صمیمانه قدردانی می کنم و از خداوند بزرگ، برای همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه استان، توفیق و سربلندی مسالت دارم.

سیدمحمود حسینی پور

اشتراک گذاری