En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران؛

شهدای مدافع حرم، سفیران کربلا و عاشورا هستند

کد خبر : 114917 15 مرداد 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور؛ گفت: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی و سفیران کربلا و عاشورا هستند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه برنامه زنده تلویزیونی عطر گل سرخ، ویژه برنامه وداع با ۳ شهید مدافع حرم استان مازندران با عنوان اینکه این شهدای عزیز رازهای پنهانی والایی داشتند که بابازگشت شان فضای معنوی کشور و استان را عطرآگین کردند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی هستند، استانی که پرچمدار و مروج مکتب آل الله و پناهگاه فرزندان پیامبر ( ص ) در طول تاریخ بود و امروز فرزندان رشیدش در صیانت از حریم حرم، دلاوری و رشادت به خرج دادند و جامه فاخر شهادت را در این راه به تن کردند.

وی ادامه داد: مازندران، استان علویان است و این شهیدان عزیز، فرزندان همین بیشه هستند و مسیر اباعبدالله الحسین (ع ) را در این ۱۴۰۰ سال طی نمودند و امروز توانستند پیام تاریخی عاشورا را با شهادت خود دیگربار معنی و تعمیق کنند.

نماینده‌ عالی دولت در استان، اظهار کرد: شهیدان در طول ۷ سال اخیر در جوار حرم حضرت زینب آرام گرفتند و براساس حکمت الهی در ایام عاشورا پیام عاشورا را به مردم ایران رساندند.

استاندار، گفت: مکتب عاشورای حسینی و شهدای کربلا با شهادت معنی می‌شود.

سید محمود حسینی پور، تصریح کرد: شهدا مردانه پای عهدشان با امامین انقلاب ماندند و پیام جدیدی را از حادثه عاشورا به دنیا مخابره کردند. این شهدای بزرگ ما، سفیران کربلا و حرم حضرت زینب (س) هستند.

وی افزود: امروز همه وظیفه و رسالت داریم ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم و منویات این انسان های بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم و خالصانه با خدمت به مردم و نظام همانند شهدا در راه خدا مجاهده کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری