امروز : 1 اردیبهشت 1403

بازدید فرماندار مرکز استان از پروژه راه ساری تاکام

کد خبر : 114915 15 مرداد 1401
پ

نوبخت فرماندار شهرستان ساری با همراهی زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پارسا مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه یک کشور از آخرین روند اجرای پروژه راه ساری - تاکام بازدید بعمل آورد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در جلسه میدانی که در محل کارگاه پروژه راه ساری تاکام بعد از این بازدید برگزار شد، با تاکید بر هم‌افزایی در جهت تسریع در روند تکمیل این پروژه، گفت: بسیاری از معارضات در روند اجرای این پروژه بین دستگاهیست که با تعامل و همکاری بیش از پیش به تکمیل این پروژه شتاب می‌دهد.

وی با اعلام اینکه پس از سفر رئیس جمهور به استان تاکنون 60 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته است، تصریح کرد: عزم دولت در مرکز استان مازندران بر تکمیل پروژه‌های کلان نیمه تمام است که قطعا با تشکیل ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری در فرمانداری شهرستان ساری پیشرفت این پروژه‌ها مستمر رصد خواهد شد.

گفتنی است که در این بازدید مقرر گردید به صورت ماهانه جلسه‌ای به ریاست فرماندار مرکز استان و با حضور مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه یک کشور، پیمانکاران و دستگاه‌های مرتبط با این پروژه در جهت رفع معارضات، موانع و تسریع در روند تکمیل این پروژه برگزار شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها