امروز : 5 اردیبهشت 1403

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد

کد خبر : 114902 15 مرداد 1401
پ

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان با حضور قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش انجام گرفت. ‎

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزارشد.

 در آیین تکریم و معارفه که با حضور قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد، مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، بخشنده حراست آموزش و پرورش استان مازندران، شرج پور بخشدار مرکزی، شعبانیان بخشدار سلمانشهر، مشهدیان بخشدار کلار، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان عباس آباد و کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش انجام گرفت.

 ابتدای برنامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم بیان نمودند که هردو مدیر برای ما عزیز و باعث افتخارند، آموزش و پرورش را نباید با جاهای دیگر قاطی کنیم، باید به دنبال کارهای زیر بنایی در آموزش و پرورش باشیم، باید از تجربیات مدیران در به کارگیری هرچه بهتر مدیریت در آموزش و پرورش استفاده کنیم.

 در ادامه قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد بیان نمودند که امیدوارم طاعات و عبادات و عزاداری های شما عزیزان مقبول درگاه حق باشد، ان شاء الله همه ما از عاشقان و شیفتگان واقعی ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) باشیم. در ادامه مطرح نمودند که آقایان مهر قاسمی و الیاسی از مدیران اخلاق مدار شهرستان عباس آباد هستند که سالهای طولانی در آموزش و پرورش شهرستان فعالیت داشتند، آقای مهر قاسمی در سالهای گذشته در حوزه آموزش و پرورش اقدامات موثری انجام دادند و در زمان کرونا و تزریق واکسیناسیون به دانش آموزان عملکرد مناسبی داشتند، فرماندار شهرستان ادامه دادند آقای الیاسی هم از مدیران توانمند شهرستان عباس آباد هستند ودر ادامه مسیر باید کار های موثرتری انجام بدهند،
ان شاء الله همه عزیزان باید با کمک هم اقدامات خوبی را در مسیر توسعه کشور که آموزش و پرورش پایه و زیربنای این توسعه خواهد بود دست به دست هم دهیم برای توسعه کشور و در انتها با ذکر صلواتی به سخنان خود پایان دادند.

 گفتنی است آقای مهر قاسمی مدیر سابق آموزش و پرورش مورد تکریم و آقای الیاسی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد معرفی شدند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس