En امروز : 10 فروردین 1403

استاندارمازندران تاکید کرد:

استمرار موفقیت تیم نساجی در گرو تمهید ساز و کارهاست

کد خبر : 114886 13 مرداد 1401فرهنگی
پ

استاندار مازندران گفت: برای استمرار موفقیت های تیم فوتبال نساجی باید دیگر ابعاد و ملزومات شهرستان متناسب با استانداردهای تعریف شده ،تمهید شود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از استادیوم شهید وطنی قائمشهر با اشاره به اینکه از تمامی عواملی که در روند بازسازی و کاشت چمن طبیعی این استادیوم همکاری نمودند قدردانی می کنم؛ خاطرنشان کرد: بحمدالله درفرصتی که به مردم عزیز و هواداران پرشور تیم نساجی وعده دادیم، روند کار این استادیوم تا پایان مرداد به اتمام خواهد رسید و برای استمرار موفقیت های تیم فوتبال نساجی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای میزبانی بازی های آسیایی باید دیگر ابعاد و ملزومات شهرستان متناسب با استانداردهای تعریف شده تمهید شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه اگر مسئولین امر بخواهند از این فرصت بهره ببرند، باید سازوکار تعالی شهرستان را برای موفقیت در مسابقات آسیایی و لیگ داخلی عملیاتی کنند، تصریح کرد: نساجی کار بزرگ و ماندگاری را برای فوتبال مازندران انجام داد. باید دست در دست هم؛ جایگاه ویژه استان مازندران را به رخ بکشیم تا اجازه ندهیم تلاش های مضاعف مجموعه تیم فوتبال نساجی بویژه مدیرعامل این باشگاه به هدر برود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری