امروز : 9 فروردین 1403

گزارش تصویری

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان میاندورود

کد خبر : 114836 14 مرداد 1401
پ

مراسم شیر خوارگان حسینی باحضور علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود، بابایی کارنامی نماینده مجلس، رضوی سرپرست معاوت فرمانداری، باقری سرپرست بخشداری مرکزی و عزاداران حسینی در روستای پلنگ آزاد شهرستان میاندورود برگزار گردید ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود؛  علی طالبی در این مراسم اذعان داشت: حضور اباعبدالله الحسین (ع) در صحرای کربلا آن هم به همراه خانواده و اصحاب وی دارای نکات ارزشمند و دقیق است که نیاز به سالها مطالعه و تحقیق دارد تا حق مطلب ادا شود.

فرماندار میاندورود به تربیت درست فرزندان و فرزند آوری خانواده‌ها اشاره کرد و افزود؛ فرزندان شیر خوار شما باید برای سربازی امام زمان (عج) و رهبری معظم انقلاب تربیت شوند.

نماینده عالی دولت تصریح کرد؛ بعضی از سلبریتی هایی که خودمان بزرگشان کردیم در فضای مجازی این روزها دائما اطعام دهی برای سیدالشهدا(ع) را زیر سوال میبرند و از فقرا دم میزنند اما ده‌ها میلیون برای شستشو و خوراک سگ‌هایشان هزینه می کنند.

فرماندار میاندورود با ابراز تاسف نسبت به آمار طلاق در استان مازندران و شهرستان میاندورود خاطر نشان کرد؛ معضل طلاق یکی از مهم ترین عوامل آسیب های اجتماعی است لذا خانواده ها باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها