امروز : 10 فروردین 1403

پیام فرماندار گلوگاه درپی حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم اجتماع عزاداران حسینی "ملت امام حسین" و تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم

کد خبر : 114824 12 مرداد 1401
پ

✅دکتر داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در پی حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم اجتماع عزاداران حسینی "ملت امام حسین" و تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم پیام تقدیر ذیل را صادر نمودند. ‎

✅دکتر داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در پی حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم اجتماع عزاداران حسینی "ملت امام حسین" و تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم پیام تقدیر ذیل را صادر نمودند.

 

🔸️متن پیام به این شرح است:

 

 

بسم الرب الشهداء والصدیقین

 

✅ درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.

درود بر شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند و درود بر ارواح پاک و طیبه آنها.

 

اینجانب از تشیع‌کنندگان عاشق که برای شرکت در مراسم معنوی تشییع پیکر پاک و مطهر پنج شهیدِ مدافع حرم حاضر شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان اضافه نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

✅ آفرین بر همت و عزم والایتان که در لحظات بسیار حساس با حضور گسترده و موثر، پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می کنید.

لذا فرض واجب دانسته تا از حضور باشکوه مردم ولایتمدار گلوگاه و روستاهای اطراف، خانواده های معظم شهدا، روحانیت معزز، امام جمعه محترم، فرماندهی ارزشمند سپاه شهرستان، مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی، فرماندهی و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، سپاهیان سرافراز، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر آحاد شریف جامعه که در مراسم عزاداری، تشییع و تکریم شهیدان عزیز، شرکت نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

✅ روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها