امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عباس آباد

کد خبر : 114803 12 مرداد 1401
پ

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و... برگزار شد. ‎

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران و سایر اعضای عضو کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت توزیع نهایی و تصویب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ دستگاههای اجرایی شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۵٫۱۱ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

 در این جلسه قبادیان بر پیگیری مجدانه دستگاههای اجرایی شهرستان بر جذب حداکثری اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه و ارائه گزارش مدون درخصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات به فرمانداری و همچنین تلاش دستگاهها در پیگیری سهم شهرستان در اعتبارات فراشهرستانی از طریق ادارات کل تاکید نمودند.

 در ادامه فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخصوص اعتبارات ابلاغی شهرستان عباس آباد در سال ۱۴۰۱ و جزئیات این اعتبارات توضیحات مبسوطی را بیان داشتند.
در پایان نیز اعتبارات دستگاهها بر اساس فصل و برنامه توسط دستگاه ها ، فرمانداری و نماینده سازمان برنامه ریزی امضا و مصوب شد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس