امروز : 9 فروردین 1403

جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی شهرستان عباس آباد

کد خبر : 114802 12 مرداد 1401
پ

جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی شهرستان عباس آباد با موضوع رشد سرمایه گذاری و بهره وری در اقتصاد روستا به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور رضایی معاون نظارت بر امور سرمایه گذاری و اشتغال روستاهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و... انجام گرفت. ‎

 

جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی شهرستان عباس آباد با موضوع رشد سرمایه گذاری و بهره وری در اقتصاد روستا به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور رضایی معاون نظارت بر امور سرمایه گذاری و اشتغال روستاهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، بخشداران سه گانه، مسئول دفتر کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان شهرستان، مسئول دفتر بنیاد برکت در شهرستان، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش در سالن همایش شهرداری کلارآباد برگزار گردید .

 در این جلسه قبادیان ضمن بیان نقش و اهمیت روستاها در توسعه اقتصادی شهرستان، بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی های مدون برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری های پایدار در حوزه روستاها تاکید نموده و روستاها را اهرم های قدرتمندی در توسعه اقتصادی دانستند.

 همچنین مشهدیان، بخشدار کلار درخصوص سوابق تاریخی و جمعیتی روستاها و تغییرات جمعیتی بوجود آمده طی سالیان اخیر در حوزه روستاها و اهمیت فعالیت های اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال در روستاها مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه رضایی معاون مدیر کل امور روستایی استانداری، خستوی مسئول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری شهرستان، گلیج مسئول بنیاد برکت در شهرستان عباس آباد به تبیین و تشریح موضوعات مربوط به اقتصاد روستاها و نحوه بیمه و سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد و اشتغال پایدار در روستاها پرداخته و پس از اتمام جلسه بازدیدی از تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری و تولیدی در روستاهای سه بخش صورت گرفت و مشکلات موجود مورد بررسی و راهکارهایی جهت برون رفت از مشکلات ارائه گردید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس