امروز : 1 اردیبهشت 1403

ملاقات عمومی

کد خبر : 114800 12 مرداد 1401
پ

صبح روز سه شنبه مورخ۱۱مرداد ۱۴۰۱ در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان عباس آباد با شهروندان عزیز برگزار شد. ‎

صبح روز سه شنبه مورخ۱۱مرداد ۱۴۰۱ در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان عباس آباد با شهروندان عزیز برگزار شد.
در این دیدار به درخواستهای مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد و فرماندار شهرستان ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه، که موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع گردید.
لازم به یادآوری است؛ جهت جلوگیری از معطل شدن شهروندان بعلت جلسات و بازدیدهای فرماندار ، جلسات ملاقات مردمی فرماندار شهرستان عباس آباد با شهروندان، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸صبح الی۱۴:۱۵ ظهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار میشود که شهروندان میتوانند به منظور مطرح نمودن درخواست های خود در ساعت مقرر، با مراجعه به فرمانداری، مسائل و مشکلات خود را بیان نمایند.در صورت ضرورت نیز با هماهنگی با مسئول دفتر آمادگی پیگیری مشکلات در سایر روزها نیز وجود دارد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس