امروز : 10 فروردین 1403

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار گلوگاه

کد خبر : 114768 11 مرداد 1401
پ

✅جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار گلوگاه، بخشدار کلباد، روسای ادارات و مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ‎

✅جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار گلوگاه، بخشدار کلباد، روسای ادارات و مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

 

✅فرماندار شهرستان گلوگاه در این جلسه با اشاره به اهداف دشمنان در تخریب اماکن مقدسه شیعیان، اظهار داشت : دشمنان دین در پی آن هستند تا آنچه را که موجب نزدیکی مسلمانان به شعائر دینی و مذهبی می گردد محو و نابود کنند.

 

✅داودی با بیان اظهار ارادت و عشق ایرانیان به ائمه اطهار (ع) گفت: کمک رسانی به حرمهای ائمه معصومین (ع) در اماکن مقدسه، وظیفه همگانی هر دوست دار و شیعه اهل بیت (ع) می باشد.

 

✅وی عنوان کرد: با برنامه ریزی در حوزه های مختلف باید زمینه مشارکت آحاد مردم فراهم و تلاش شود تا از ظرفیت ادارات و اصناف مختلف شهرستان در این حوزه بهره برد.

 

✅صیدانلو، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گلوگاه هم گزارشی از عملکرد این ستاد در قالب کمک و بازسازی اماکن متبرکه و همچنین خدمات ‌رسانی در این خصوص ارائه کرد.

 

✅روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها