امروز : 10 فروردین 1403

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن طی پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

کد خبر : 114711 7 مرداد 1401
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن مظاهر معافی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن طی پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است : بسم ا... الرحمن الرحیم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن  
مظاهر معافی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن طی پیامی  فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است :
بسم ا... الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و ۷۲ شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم ، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت و برای همه اعصار و زمانها بر فراز قلّه رسالت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.  
اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به محضر  مقدس امام زمان  عج الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی
و همه مسلمانان و جویندگان و پویندگان مسیر حریت و آزادگی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.
 امیدوارم عزاداران در این ایام؛ ضمن حفظ شور و شعور حسینی (ع) در مراسمات و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری نمایند.
مظاهر معافی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن

اشتراک گذاری
پیوند ها