امروز : 7 اردیبهشت 1403

نشست قرارگاه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی

کد خبر : 114699 8 مرداد 1401
پ

نشست قرار گاه تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرینی کارگروه اقتصاد گردشگری در فرمانداری بهشهر برگزار شد. ‎

بستر توسعه و رشد اقتصادی در روستا باید راه اندازی شودمازندران وای فای گردشگری خوبی دارد اما نقشه راه مناسب نیست.نشست قرارگاه تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرینی کارگروه اقتصاد گردشگری با حضور مهندس میرزایی فرماندار بهشهر ،نظری مدیر کل گردشگری ،احمدی مدیر کل روستایی،و مدیران حوزه بوم گردی و گردشگری برگزار شد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر عنوان کرد: شهرستان بهشهر به تنهایی ظرفیت گردشگری یک استان را دارد و باید در حوزه صدور مجوز ها و تمدید بوم گردیها تسهیل شود.

میرزایی خاطر نشان کرد حمایت از سرمایه گذاران و پشتیبانی از واحد های بوم گردی و گردشگری و فراهم نمودن زیر ساخت توسعه گردشگری در شهرستان در اولویت ما می‌باشد چراکه توسعه گردشگری هم دراشتغال و هم در توسعه روستا و شهر موثر است باید تلاش کنیم موانع و بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم و امید آفرینی و جذب را در شهرستان تقویت کنیم.

احمدی مدیر کل روستایی استانداری مازندران عنوان کرد: نگاه هوشمندانه استاندار و تشکیل کارگروه نسبت به پیگیری و تسریع در حوزه گردشگری تشکیل قرارگاه تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرینی زیرساخت توسعه گردشگری را فراهم میسازد.

اشتراک گذاری
پیوند ها