امروز : 31 فروردین 1403

مهمترین عملکرد سه ماهه فرماندار نکا در حوزه عمرانی و فرهنگی

کد خبر : 114698 9 مرداد 1401
پ

فرماندار نکا: اختصاص حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف دیار نیکان طی سه ماه گذشته با پیگیری‌ها، بازدیدهای میدانی و حضور مسوولان به‌ویژه استاندار مازندران و معاونان ایشان. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا به نقل از آوای خزر، عبدالرضا بابایی سرپرست فرمانداری نکا در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نکا، بخشی از سخنان خود را به بیان مهمترین عملکرد سه ماهه حضورش در فرمانداری در حوزه عمرانی و فرهنگی اختصاص داد.

اختصاص حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف دیار نیکان طی سه ماه گذشته با پیگیری‌ها، بازدیدهای میدانی و حضور مسوولان به‌ویژه استاندار مازندران و معاونان ایشان، ازجمله در حوزه راه‌های روستایی، آزادسازی حریم رودخانه نکارود پس از ۲۳ سال، تأمین اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان امام حسین علیه‌السلام، ازجمله مهمترین عناوینی بود که فرماندار نکا در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

 بابایی همچنین از پایان گازرسانی به مناطق هزارجریب نکا و برگزاری جشن پایان گازرسانی در این شهرستان، بیان کرد: در امتداد این تلاش و همت مسوولان و نگاه استاندار و دولت مردمی به رفع مشکلات مناطق محروم، تا پایان سال جاری نیز مشکل تامین آب بیش از ۸۰ درصد روستا‌های بخش کوهستانی نکا رفع می‌شود.

کلنگ‌زنی ۵۰۰ واحد مسکن مهر و آغاز ساخت ۵۰۰ واحد دیگر، اختصاص اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی برای فیبر نوری، ساخت پردیس سینمایی، پیگیری احداث اورژانس ۱۱۵ در روستای "ابچین"، و توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای، نقاط حادثه‌خیز و رانشی در مسیر‌های کوهستانی نکا ازجمله "لایی رودبار"، "لایی"، "برما"، "پجت"، "لاکتراش"، "گلورد" و "استخرپشت" از دیگر مواردی بود که در سه ماه گذشته با حضور فرماندار جدید صورت گرفت.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس